joi, mai 03, 2007

exceptional!!!

aunci cand ies pe strada se intampla lucruri exceptionale. asta daca ies rar. in ultima saptamana fata a fost bolnava (acum tuseste mai incet) si apoi eu am luat de la ea si tot bolesc de cateva zile. dar.
azi am iesit sa ma plimb dupa lapte praf. la intersectie la iancului, am stat la semafor. o ambulanta se tot apropia, nino nino. tramvaiul oprit in statie, asa ca ambulanta trece pe banda a treia. masinile se dau la o parte, cu exceptia unei dacii albe, care, atentie, se opreste, regulamentar, la stop. pietonii (multi, la iancului e mereu inghesuiala) se opresc in dreptul respectivului si ii fac semn sa treaca. el ca nu, e rosu pentru el. intre timp, nino nino, ambulanta in spatele lui. pana la urma, tipul este convins sa inainteze si ambulanta trece pe langa el.
morala: poate omul era prost. sau poate omul era doar surd. in romania, oamenii surzi au voie sa conduca masina (eu cunosc un astfel de om, care are carnet de mult si conduce des, probabil mai bine ca mine). eu nu cred ca este bine.