duminică, martie 16, 2008

vineri

vineri am patit ceva: m-am aflat in situatia in care nu am gasit nici un plan la indemana pentru daydreaming. Ma gandeam ce-as face daca mi-as permite o ora, jumatate de zi sau doua zile de "stat degeaba". Si nu mi-am gasit nici un carlig, nimic. Sa ma plimb prin Lisboa sa ma uit la rau si la Botero pe ploaie? Sa stau in pat o zi intreaga citind? Sa merg la muzeu? Sa ma dau cu masina pana la munte (eu doar uitandu-ma pe geam si alegand muzica, bineinteles)? Shopping? Sa merg sa mananc ceva bun intr-un loc frumos? Sa merg la piata sa mananc heringi? Sa ma intalnesc cu prietenii mei? Sa dorm?
Nimic. M-am cam nelinistit. Sfatul pe care l-am primit a fost sa incep prin a dormi, cu promisiunea ca imi voi recapata capacitatea de ma entuziasma odata odihnita.

Azi am fost foarte tentata sa pun mana pe un calendar si pe internet si sa planific alte excursii neverosimile, vacante care nu se vor intampla anul asta. Pesemne ca incepe deja sa-mi treaca, dar maine e luni, the end of all time-out things. Hopa sus, la razboi.