duminică, februarie 24, 2008

Bucuresti

Oamenii au inceput sa isi dea seama. Ma bucur, e bine.
http://cakeinmyear.nodomain.ro/pentru-bukale-cu-dragoste/
http://0aie.blogspot.com/2007/09/azi-se-implinesc-548-de-ani-de-la-prima.html
Cautati si trimiteti-mi, ma intereseaza.

Mie nu-mi place orasul Pitesti (cred ca ma repet, dar contextul o cere). In principal pentru ca nu are scara potrivita unui oras, este un sat peste care a fost fortat un centru comunist cu macdonalds. Curtea de Arges si Campulungul imi plac.
Oricum, eram acum multi ani cu treaba la Pitesti si intretineam o conversatie de pamplezir cu doua doamne cu coc. La "cum iti place la noi, la Pitesti?" am raspuns cu toata politetea de care ma simteam in stare la ora aia (muuulta, era cu ani in urma), spunand ca centrul e nou si aerisit, ca e placuta fantana din piata primariei. Iar cucoanele nici nu au clipit si mi-au spus ca Bucurestiul e groaznic, murdar si ca mereu le doare capul cand stau o zi cu treaba.
Da' nu mai veniti, frate, daca va pute. Stati voi linistiti unde va place, ca sa nu mai aveti motiv sa ne ponegriti orasul. Care nu se sinchiseste de voi, incetilor!

3 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    auch... subiectiv, violent, de-a dreptul trivial finalul. provincia saluta... incet.

  2. Oaie spunea...

    provincia saluta incet... mai incet... foarte incet... pa pa!

  3. Miruna blogs spunea...

    ma rog, mie mi se pare ca am scris despre faptul ca trebuie sa iti asumi si sa iti respecti orasul in care traiesti (pentru o luna, un an etc), indiferent de unde vii. si sa fii suficient de politicos incat sa nu-i spui omului in fata ca orasul lui e prost, rau etc. cel mult nu-ti place tie, ceea ce e de acceptat.
    iar daca cineva citeste altceva in postul meu: este liber sa o faca si apoi sa verifice daca nu cumva propriile filtre i se pun in cale.