marți, octombrie 09, 2007

2 in 1

Am semnat petitia impotriva construirii Catedralei din bani publici, adica si ai mei. Infernal, actul de donatie incheiat intre GUV si BOR zice ca "Catedrala foloseste ajutorarii nevoiasilor". Na, ca se terminasera modalitatile prin care un frumos guvern liberal putea ajuta amaratii. Tariceanu, bietul, e ori prost, ori are sfatuitori absolut idioti. Biserica are increderea populatiei, s-au gandit sa se lipeasca si ei. Le-a crescut sau nu le-a crescut in cele din urma? (Este ca la inaugurarea podului de la Baneasa, in care baietii au sarbatorit un drum nou blocandu-l.) Nu-s de acord cu enormitatea, nu stiu daca petitia foloseste la ceva, dar am facut si eu o firmitura, ceva.

Si in plus, uite, poate va intereseaza sa fiti activi in sprijinul orasului, alaturi de amicii mei din ATU:
Joi, 11 octombrie 2007, la orele 16.00
va avea loc intalnirea lunara a PLATFORMEI
IMPREUNA PENTRU UN ORAS MAI BUN!
luna aceasta intalnirea este gazduita la sediul Asociatiei din Pod

Str. Grigore Mora nr. 39 - langa Televiziune
(se apasa pe butonul „galerie" al interfonului
si se urca pe scara metalica din curte pana la mansarda)
pentru acesta intrunire va propunem sa cautam impreuna raspunsuri pentru intrebari legate de modul de functionare al platformei
-cine este responsabil cu secretariatul?
-cine se ocupa de PR?
-cum se pot lua deciziile in cadrul Platformei?
Asteptam si alte idei in legatura cu subiecte ce pot fi abordate la aceasta intalnire
Va rugam sa confirmati participarea dumneavoastra
Va multumim si va dorim o zi buna, Diana CULESCU