miercuri, octombrie 31, 2007

eu nu scriu

azi am fost jos de tot. nu am citit stiri (de ce am inceput cu asta?), nu mi-am terminat treaba de-o aveam, am stat mult si degeaba fiindu-mi greata de tot. o prietena mi-a zis ca probabil sunt nitel deprimata si ca de fapt totul e bine si frumos sau va ajunge la a fi bine si frumos. doar ca nu chiar acum.
nu as mai lucra de loc, mi-e bleah la fiecare rand de-l scriu si ma auto-alimentez cu auto-suturi. probabil ca solutia ar fi sa ma ridic de jos, sa ma scutur si sa scriu porcaria, ca sa-mi iau banii si gata. scarbos.
m-as angaja la paine, sa vand corabioare, batoane cu lapte, briose cu lamaie, briose cu ciocolata, calzone, pateuri cu branza. si paine de multe feluri, feliata sau nu, de-o zi sau care expira intr-o saptamana. si biscuiti cu ovaz, covrigei si napolitane. si sucuri, iaurt si sana. si as inventa raspandirea mirosului de paine calda pe strada la ora la care ies copiii de la scoala, ca sa le vand chifle. mai bine decat sa dea banii pe tigari. si m-as plictisi ingrozitor si m-as plange si mai tare.
de aproape un an si jumatate nu am mai lucrat si nu mai stiu chestii istete cu care sa fac pe desteapta in cercuri mai mult sau mai putin informale. cartile pe care le citesc sunt putine, filmele pe care le vad le vede toata lumea. asa ca trebuie sa-mi imaginez ca lucrez la paine si sa accept ca nu am nimic interesant de zis. e un exercitiu care mie-mi vine greu in locuri publice si mult prea usor cand stau singura la 11 noaptea si scriu mascari in loc sa mananc, sa imi pieptan lucrarea pentru maine si sa ma duc sa ma culc.