sâmbătă, martie 17, 2007

locuinta - work in progress

mishu parea schimbat azi. mai slab, ultima oara era mai dodolot. dar la fel. ar fi vrut sa se joace. nu-l baga nimeni in seama. pazea curtea de vrabii.

au rasarit niste lalele din cele plantate de noi acum doi (?) ani. si sunt copacei mai multi. salcii, un visin in fata si inca ceva in spate, nu stiu ce fel. in casa era la fel de deprimant ca intotdeauna, cu luminile chioare si cam murdar. mult loc care nu foloseste nimanui. dar 'da senzatia de spatiu, este aer'. b.s.

eu vreau o casa mica, cu camere nu mai mari decat cele pe care le am acum. dar care sa fie 'terminata', incheiata. copiii sunt ambitiosi si termina cate o camera. noi suntem terminati de mici, asa ca nu cred ca voi apuca fericitul moment in care sa locuiesc intr-o casa terminata. locuintele mele (si nu camera de-am impartit-o cu sora-mea, aia nu se pune) au fost dintotdeauna work in progress. mai mutam mobila de jur imprejur, mai demotam un dulap... acum ca vad casa de la mihailesti si apartamentul in care locuieste mama imi dau seama si de unde mi se trage...

plus ca asta inseamna ca plec mereu, mereu ma mut. chiar si numai cu patul pe peretele celalalt.

da, acum plec iar.