luni, martie 19, 2007

noaptea pe iancului

l-am vazut pe cheloo in gang pe iancului, langa posta. m-am uitat lung si am trecut. si m-am bucurat ca nu am dat 'buna-seara', cum din reflex fac cand vad o fatza familiara.

si o masina pe care scria www.optimeat.ro. sursa optima de carne! plus doi baieti in trening care discutau despre "...langa vatican...". o doamna insarcinata care isi scotea sacosele din jeepul parcat langa gardul santierului. langa gardul care cade cand bate vantul.

in tramvai - am venit de la dentist cu tramvaiul - o fata povestea cuiva la telefon ca ii vine sa o omoare pe colega ei de camera. era asa de suparata incat m-am gandit ca se poate imbolnavi de la atatia nervi.

azi nu am citit nici un ziar si nu am vazut nici o stire. de-acum incepe distractia - fetita doarme, iar eu trebuie sa fac piure pentru maine. si ma uit la tv.

cand pierd stirile cateva zile sunt dezamagita atunci cand le prind din nou - toate sunt tot acolo unde le-am lasat. se misca incet si fara imaginatie.

da. maine: merg cu cristina sa vedem materiale pt rochie. ce frumos. as merge cu lucretia, dar mi-e sa nu o stresez daca o plimb prin taxiuri. mai bine sa mai creasca putin inainte de a trebui sa faca fata deodorantelor de masina si manelelor din taxiuri.

miercuri merg la iulia. joi incepe baby expo, toata societatea selecta din parc merge. si noi, poate. sunt ocupata, ce mai.