miercuri, martie 28, 2007

probabil ma misc cu incetinitorul

nu se intampla nimic iesit din comun... numai ca 'obisnuitul' este sa imi fie somn in continuu si sa nu apuc sa fac toate treburile. probabil ma misc eu foarte incet - alti oameni au grija de copil si fac de mancare (asta fac si eu) si mai fac si curatenie (la noi vine o tanti o data pe saptamana). sau sunt familii fara masina de spalat, in care oamenii mai si spala de mana. nu stiu cum se poate, eu nu prididesc...

mi se pare ca fac 100 de lucruri in acelasi tmp si ca am o viteza fantastica. in momentul in care ma intalnesc cu prieteni descopar ca de fapt vorbesc mai rar, ma misc mai incet, reactionez mai lent. fata de ei. deci, decat inainte de a fi full time acasa.

ieri si alaltaieri am fost la uauim, am tinut doua prelegeri la master. mi-a prins bine, m-am lamurit ca nu imi place acolo. ca sa iti poti face treaba trebuie 'sa apelezi' la bunavointa unora si a altora, ceea ce la un moment dat devine neplacut. iar pozitia 'de forta', in care altii iti cer favoruri, presupune sa fii descurcaret, sa acumulezi dreptul de folosinta asupra unor lucruri ale scolii sau cumparate din banii munciti de tine pe proiecte si apoi sa te arati putin inaccesibil, atata cat muritorul de rand sa se simta jenat ca iti tot cere sa se uite pe internet, sa tipareasca o foaie de hartie, sa-si tina prezentarea pe un calculator si folosind proiectorul scolii. atmosfera asta de pirati nu imi place.
jobul de british council nu a iesit, nu m-au placut.
gata, nu am avut timp nici de post-ul asta.