marți, decembrie 18, 2007

BlogTXT

Exista un festival de teatru in care vor fi reprezentate pe scena, intr-o forma (cat mai) dramatica, cate 3 bloguri de fiecare tara participanta. Se numeste BlogTXT si are site-ul aici. Participa 5 tari - Romania printre ele.

Deja au fost selectate 30 de bloguri dintre care teatrul (Bulandra, co-organizator) va alege unul, echipa proiectului BlogTXT unul si unul se alege prin votul poporului. Cele 30 si sistemul de votare se intampla pe forumul proiectului - aici. Dintre cei 30, am avut surpirza sa descopar doi pe care-i citesc si eu si ii am in blogoteca. Ce mica-i lumea...

Ceea ce doresc eu insa acum este sa te invit sa fii popor, sa te inregistrezi si sa votezi cu blogul meu favorit la momentul asta (asta zic asa, de precautie, ca daca n-o sa-mi mai placa dupa aia), blogul domnisoarei cake.
Mda

5 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    prietenii mei nu au postat pe blogurile personale (aia care au) indemne la vot pt festival :| ce oameni...

    CTRL+ALT+BLOG

  2. Anonim spunea...

    acum vad ca cei de la blogspot au modificat modalitatea de autentificare a celor care nu au cont la ei. sper ca am completat corect. testez si eu la tine.

  3. Miruna blogs spunea...

    Functioneaza, te-ai legat. (Succes!)

  4. Cakeinmyear spunea...

    uhh, eu abia acuma am vazut ce ai facut..blush, multumesc mult, 3 tequila sh-o lada de bere!

  5. Miruna blogs spunea...

    bem, sa traiesti!
    dar sunt curioasa care sunt rezultatele. nu reusesc sa aflu deocamdata nimic de pe site-ul oficial.