luni, ianuarie 21, 2008

shiny shoes

Mi-ar placea sa am mereu pantofii (cizmele, ghetele, etc) curati, stralucitori, indiferent de vremea noroioasa de afara. Deocamdata nu depun nici un efort in acest sens, pentru ca am gasit urmatoarele trei posibilitati pentru ca acest lucru sa se intample:
1. sa locuiesc intr-un oras most civilised
2. sa imi sterg pantofii la fiecare 5 minute cand merg pe strada si/sau in momentele in care ma sui in troleibuz, ma dau jos din troleibuz, intru intr-un magazin, intru in casa, ies din casa, ajung la birou, etc.
3. sa-mi iau masina si sa parchez intotdeauna la maxim 10m de intrarea inimobilelel in care am treaba

Cum nici una dintre variante nu se va intampla prea curand (nici nu ma mut din Bucuresti si nici nu pot inlocui fumatul cu lustruitul pantofilor, fiindca nu fumez, iar masina nu imi iau) ma veti intalni mergand numai cu pantofii innoroiti sau prafuiti in marea majoritate a timpului. Dar voi regreta asta every second.