vineri, ianuarie 04, 2008

rotund?

Buna dimineata.
Am descoperit doi oameni. Care sunt portughezi, calatoresc mult, acum locuiesc in Shanghai, sunt calmi si luminosi (cand scriu pe blog, cel putin), fac poze, au inventat si gestioneaza un proiect gratis si frumos (postcrossing, vezi postul anterior). In mod sigur mai fac si altceva in vietile lor, dar nu stiu ce. Blogul lui se cheama mental strings, iar al ei meia de leite. Adica cafea cu lapte. Asa ceri in Portugal, "jumatate lapte".
Si citind blogul ei mi-am amintit cum as vrea eu sa fiu. Si in ultima vreme, de cate ori imi amintesc, sunt foarte induiosata. Ma rog, sa trecem...

Anul 2008 e rotund, zice Ana. Rotofei si vesel in consecinta. Si asta mai inseamna ca vom ajunge de unde am plecat? Pentru ca sunt cam speriata din fire, acum ma sperii de anul nou. Dar daca ma gandesc ca e rotund poate-mi trece.