joi, noiembrie 29, 2007

Artsy, Fancy, Cool


Pentru ca pe nimeni nu intereseaza abilitatile mele saptamana asta, mi-am dat singura ceva de facut: am inventat ceva ce era deja inventat, si anume un atelier cu idei de cadouri. Imi propun sa-l actualizez zilnic: voi cauta accesorii personale sau accesorii pentru casa, obiecte frumoase, ciudate, speciale, facute de designeri cool. Fiecare obiect are si-un pret si cel putin o adresa de magazin unde poate fi achizitonat. Fara frontiere!

Crochet Jardim (cactusul nepretentios) este un proiect brazilian ce a patruns in Europa printr-un magazin olandez de cadouri si Kitty (pisica putin mutanta) este una dintre zecile de creaturi ciudate ale artistei britanice Donna Willson.
Le gasiti printre alte CADOURIpentruTINE, pentru ea, pentru el, pentru casa, pentru copii.
Enjoy!