joi, noiembrie 15, 2007

catre - bleah - bcr

Nu vreau cont la BCR. Dar ca sa imi trimita alocatia copilului in banca imi trebuie cont la ei. Ca in alta banca nu se poate, domne'.

Le-am facut o reclamatie. Formularul imi cerea sa dau si numele persoanei care m-a nemultumit. Bleah. Uite;

Am semnat de curand un acord pentru serviciul e-BCR. Am plecat de la banca - dupa o ora!!! - cu token-ul [device-ul de-mi da codurile de confirmare, asa se cheama la ei], o multime de hartii si asigurarea ca in 24 de ore voi putea accesa acest serviciu. Cand am cerut detalii despre accesare, mi s-a spus, textual, sa intru pe site-ul BCR si ca de acolo totul va fi limpede. Am incercat sa utilizez serviciul dupa 6 zile, nu dupa 24 de ore, ca sa aflu - dupa aproape 1 ora petrecuta la telefon cu help-deskul, niste roboti telefonici si o doamna de la servicul de internet banking, ca de fapt nu aveam nici jumatate din informatii. Hartia pe care o primisem de la banca si pe care scria username si password se referea de fapt la alt serviciu - cel de phone banking - pe care eu nici nu il solicitasem, ci il primisem "inclus". La banca, cerusem lamuriri cu privire la "scrisoarea cu PIN" mentionata in contract, dar mi se spusese ca este un formular vechi si ca acum nu mai e necesar sa astept respectiva scrisoare. Fals - s-a dovedit pana la urma ca contractul era corect si functionara pe din-afara.
Nu consider ca functionara respectiva trebuie trasa la raspundere, ci ca banca are o adevarata problema: mi-au vandut un serviciu fara sa fie capabili sa imi dea o foaie A4 cu instructiuni clare.
Sincer, nu ma atrage BCR-ul in sine si nu mi-as fi deschis contul curent daca conventia pe care au incheiat-o cu autoritatile romane nu m-ar fi obligat in acest sens. Destul de trist ca atrag clienti 'cu forta' si nu prin calitatea serviciilor, dar se pare ca merge si asa. Imi pare rau.
Nu cred ca sanctiuni pentru cei implicati in incurcatura ar aduce vreun folos, insa sincer cred ca trebuie sa investeasca in angajatii sai - in cazul de fata in instruire si motivare.

3 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    Ma bucur ca mai exista cineva revoltat fata de modul cum sunt tratati "consumatorii".Indiferent ca sunt de servicii sau de produse , consumatrii trebuie sa fie tratati cu respect.Am avut o experienta similara la aceeasi banca.Problema mea era de deschiderea unui cont pentru tranzactii internet.Personalul de acolo este si neintruit si fara chef de munca.Poate cheful de munca are legatura cu neinstruirea.Concret dupa ce am intrebat cui pot sa ma adresez si un raspuns la oricine din birou cumulate cu zambetele malitioase ala celorlalti angajati, dupa ce ii explic domnitei ce vreau sa fac (cardul internet), ea imi ofera acest eBCR, si imi spune ca se poate face dar nu stie cum sa foloseasca Cardul Visa Electron, pe motiv ca nu personal ea nu l-a utilizat niciodata.Parca eram la librarie si as fi vrut peste! Oricum asta e ... O zi buna !

  2. Miruna blogs spunea...

    Si eu ma bucur cand gasesc semeni intru revolta... Imi doresc insa ca la un moment dat sa fac mai mult. Si nu sa umblu sa ii desfiinteze - desi ar merita - ci sa le vand cursuri de customer services...

  3. Anonim spunea...

    Este usor pentru unele persone juridice din iasi sa obtina credite la bcr...balanta cu profit,chiar daca acesta nu exista....ci se fabrica pe hirtie special pentru banca si gata creditul este aprobat,bineinteles cu ajutorul celor de la banca.Ce m-as bucura sa luati teapa.