miercuri, noiembrie 14, 2007

Ce mancam

Mie imi place foarte mult sa gatesc. Si gatesc dupa retete din carti frumoase sau dupa ureche - dar variatiuni pe temele cunoscute. Si imi mai place sa si mananc ceea ce gatesc, dar asta-i o alta poveste.

In ultima vreme, datorita unui program iesit din comun, prind televizorul deschis pe la ore neobisnuite. Ieri dupa-amiaza am vazut 'reteta zilei' pe acasatv. Unde o doamna stupida (dar asta nu e important, poate avea un suflet bun) prezenta, ei bine, o reteta. Adica: caleste usturoi in ulei de masline, pune niste carne de vaca, mai sta putin, pune la calit alaturi niste ardei colorati si toarna supa peste carnea de vaca. La urma le amesteca, pune sare si piper si apoi este foarte incantata de ce-a gatit. Pai asta este culmea, gateste ceva simplu si banal fara mare indemanare si mirandu-se de parca facea limbi de privighetoare in aspic. Si probabil mai sunt oameni de se uita la tv si se mira ce talentata, inovatoare, revolutionara este duduia!
Chiar ma gandesc sa povestesc ce gatesc eu - este cea mai creativa activitate din viata mea acum, asa ca, de ce nu?

Si ca sa nu irosesc post-ul degeaba, doar mirandu-ma de ineptia respectiva, va recomand retele bbc. Sunt multe - pe toate gusturile, si mult mai placute decat ni le arata tot bbc-ul in GoodFood (revista care ma enerveaza pentru ca este cu multe fumuri in cap).
In plus, cred ca Jamie Oliver este intotdeauna o sursa onesta pentru retete de mancare sanatoasa. Am aflat ca "Jamie in Italia", publicata si la noi, a aparut si in Italia, direct in top 10 bestsellers. Dragut, nu?